Často kladené otázky (FAQ)

Dotazy na zboží

Odkud zasíláte zboží?

Zboží zasíláme ze severního pólu. Získali jsme mrazivě výhodné skladovací prostory od jednoho vousáče… popravdě to není tak pohádkové. Máme obrovský sklad v České republice. Vše zasíláme v pracovních dnech a snažíme se to stihnout ideálně do 24 hodin. Pak ještě 24 až 48 hodin na práci dopravní společnosti a zboží je u tebe.

Je zboží označené SKLADEM v českém skladu nebo ho posíláte ze zahraničí?

Takhle označené zboží už netrpělivě čeká v ČR až ho skladník najde, zabalí a předá přepravci… a to během 24 hodin. (teda ve všední dny, o víkendu náš skladník odmítá makat, má přísnou ženu).

Máte kamenný obchod, kde je možné si obchod „osahat“?

Osahávat si ho můžeš dle libosti doma, kam ti vybraný kousek doručíme. Když ti nesedne, tak nám ho na naše náklady zašleš zpět.

Jak dlouho trvá naskladnění výrobku, který není aktuálně skladem?

Tak to se dá těžko říct takhle obecně, no. Některý kousek tu bude za dva dny, jinému kusu to bude zase trvat měsíc. Lepší je nás kontaktovat a u konkrétního zboží to společně doladíme.

Zaslání zboží

Můžu objednat na dobírku?

Díky lemplům, kteří si něco objednali a pak se na to vykašlali a nám díky nim akorát vznikly náklady na přepravu, jsme museli tuhle variantu zrušit. Dlouhodobě si budujeme pověst spolehlivé firmy, která plní své závazky. A za tím si stojíme. Platby předem se u nás fakt bát nemusíš.

Posíláte zboží do zahraničí?

Ano, kromě států začínajících na písmeno R. Ne, počkat, to by byla územní diskriminace. Rádi pošleme naše věci do většiny evropských států. Překonávání hranic bereme jako výzvu.

Kolik stojí přeprava zboží?

To je indivindi, koukni na Doprava a platba (appletop.cz).

Může se lišit fakturační a dodací adresa zboží?

Odpovíme otázkou. Proč sakra ne? V procesu nákupu budeš mít možnost zadat další adresu.. a je to. Brnkačka.

Od jaké částky neplatím poštovné?

Áááá, tady chce někdo prohnat pošťačku zadarmíko… Není problém. Akorát konkrétní částku ti tady neslíbíme… Mrkni na odkaz Doprava a platba (appletop.cz).

Vrácení a reklamace zboží

Můžu zboží vrátit bez udání důvodu? V jaké lhůtě?

No jasně, že můžeš. A není důvod si vymýšlet důvod. Máš na to 30 dní, což by mělo být dost i na pořádnou prokrastinaci. Samozřejmě, že zboží nesmí být používáno a potřebujeme ho zpět v originálním obalu.

Je možné zboží vyreklamovat? Kam se obrátit?

Reklamace je u nás proces jednoduchý a rychlý. Ať to máme co nejdřív z krku. Na našich stránkách vyplníš aesy formulář a zboží pošleš na naši adresu. Finíto.

Mohu v rámci reklamace vrátit i jen část objednávky?

Takže se hodí jen některé kousky z objednávky? No problem, sami to dobře známe… na našich stránkách zadej, vyplň formulář a pošli. Easy.

Jak reklamovat/vrátit zboží při objednávce ze zahraničí?

Tak v tomhle případě prosím napiš na info@appletop.cz. A tam to doladíme konkrétně.

Co mám dělat, když mi přijde zboží poničené nebo nefunkční?

To snad ne! No ale stát se může všechno… Jestli je evidentně poškozený obal, tak zboží ani nepřebírej. Pokud to zjistíš až doma, napiš nám. Spolu to pořešíme.

Kdo platí náklady na přepravu, pokud zboží vrátím bez udání důvodu?

My. Tedy pod podmínkou, že zboží pošleš zpátky k nám přes Zásilkovnu a využiješ k tomu náš štítek. Jestliže zvolíš jiný typ dopravy, budeš ji muset zaplatit ty. Více informací najdeš v sekci Reklamace zboží | AppleTop.cz

Jak rychle bude vyřízena moje reklamace?

Fofrem největším. No popravdě na to máme 30 dní. Jenže to nám vůči zákazníkovi přijde moc a my chceme, aby si u nás nakupoval i příště a kámošům se pochlubil, jak to šlo rychle.… Takže se budeme snažit!

Objednávka nedorazila celá a nebo vůbec. Kam se mám obrátit?

Co nejdřív se ozvi. Napiš e-mail na: info@appletop.cz s číslem objednávky a popiš, co se stalo. Co nejdřív se tomu pověnujeme a vyřešíme.

Kdo mi zodpoví technický dotaz na zboží?

Zvídavé dotazy, inteligentní a konstruktivní připomínky, ale vlastně žádná otázka není dost blbá. Tak se neváhej ozvat e-mailem. Proč mailem? Aby jsme si to v klidu vygooglili…

Jaká je lhůta pro vrácení a reklamaci při nákupu na IČO?

Dlouhá kamaráde, dlouhá. Delší než tvůj...účet z hospody, když se ti v pátek nechce zpátky za starou. Ale kratší než, když si uděláš radost bez IČA. Reklamovat můžeš do 1 roku. A abys neřek, že jsme přizdisráči, dáme ti stejně jako těm, co bez IČA nakupujou, 30 dnů na to, abys nám to všechno zase hezky poslal zpátky na sklad. Nepřej si ale skladníka.

Platba

Platba kartou online selhala. Mohu zaplatit jinak?

Nutno hned v úvodu říct, že ta karta musí být platební! Pokud neprojde platba kartou, dostaneš od nás zhruba do hodiny e-mail s tlačítkem pro opětovné zaplacení kartou a s informacemi, jak zaplatit převodem.

Je možná velkoobchodní cena při větším odběru?

Protože dost firem chce super dárek pro svoje obchodní partnery a zaměstnance a berou toho víc, tak jim rádi uděláme cenu. Nemusíš být nutně firma… Stačí napsat jaký požadavek by to byl a nějak to vymyslíme…

Uživatelský účet

Musím se registrovat, pokud chci nakupovat přes e-shop?

To není nutný. Hodí se to, když chceš omrknout stav objednávky, nebo chceš dostávat info o slevách.

Jak se registrovat do účtu nebo změnit osobní údaje zadané při registraci?

Registrovat se můžeš přes tento odkaz: Registrace - Appletop.cz - mobilní příslušenství. Po registraci můžeš své osobní údaje ve svém účtu kdykoliv měnit.

Slevové akce

Jak je možné uplatnit slevový kupón?

Jo tak tohle se hodí. Ona sleva se hodí vždycky, co si budem povídat. V prvním kroku nákupního procesu v košíku je pod vybranými produkty políčko „Slevový kupón“. Tam vložíš kupón a sleva se započítá. Vždy je možné vložit pouze jeden slevový kupón.

Kde lze získat slevové kupóny platné pro AppleTop?

To se ví, že sleva není zadarmo. Slevové kupóny posíláme našim stálým zákazníkům, kteří se registrovali k odebírání newsletterů či sledují naše sociální sítě.

Objednávka

Chci přidat zboží do již zaslané objednávky. Je to možné? Jak?

Tak to je moc dobře, že jsi vybral ještě další vychytávku „must have“.Založíš novou objednávku a do poznámky v posledním kroku košíku napíšeš, k jaké objednávce máme zboží přiřadit. Pošleme ho pak společně. Jako jestli už máš zboží v Zásilkovně, tak to fakt neklapne.

 

Do kdy je možné stornovat již zaslanou objednávku?

Protože se snažíme posílat co největším fofrem, stejně tak musíš fofrem stornovat. Zboží máme vždy skladem a odesíláme každý den do cca 11. hodiny ranní. Do této doby je možné stornovat objednávku. Nejlépe telefonicky.

Kam se mám obrátit, pokud zde nenajdu odpověď na moji otázku?

Napiš, nám na e-mail: info@appletop.cz nebo zavolej na +420 777 223 121. Odpovíme ti co nejdříve. Odpovědi na otázky o smyslu života, kde máš klíče, jaké bude počasí nebo který kůň vyhraje hlavní dostih, bohužel neznáme. Nebo známe, ale neřekneme.

Používáme ověření věku Adulto